אירועים ידידותיים לסביבה – 5 טיפים מנצחים

אנחנו מניחים שאתם כאן כי אתם מארגנים אירוע וגם יש לכם דאגה אמיתית לסביבה.

המאמר הזה נכתב בדיוק בשבילכם.

זה שאתם מארגנים מסיבת יום הולדת או חתונה מהווה להזדמנות מצוינות להראות כמה אכפת לכם מאיכות הסביבה שלכם.

במאמר הזה ניתן לכם 5 טיפים איך לעשות את זה: מוטב להגיע באמצעות הסעות או תחבורה ציבורית, הקפדה על מקומות רבים לזריקת זבל, חיסכון בנייר וכמובן השמת דגש על שמירת הניקיון לאורך האירוע.

 

הגעה לאירוע באמצעות תחבורה ציבורית או הסעות

אחד הדברים הפרקטיים ויעילים ביותר שתוכלו לעשות בכל מה שקשור לאירוע ידידותי לסביבה הוא לעשות את האירוע בנקודה עם גישה לתחבורה ציבורית או לארגן הסעות בשביל שהמוזמנים לאירוע לא יצטרכו להשתמש ברכבם הפרטי המהווה לפרט מזהם ביותר עבור הסביבה.

במידה ותהיה גישה לתחבורה ציבורית האורחים יחשבו פעמיים לפני שיחשבו על להוציא אוטו לאירוע שלכם.

 

זריקת מזון וכלים חד פעמיים

אירועים רבים מכילים כלים חד פעמיים בין אם מדובר בסכו"ם, צלחות, כוסות ומוצרי חד"פ מרובים הפופולריים היום במסיבות השונות. מוטב שבשביל לשמור על איכות הסביבה שלנו נשתמש כמה שפחות בכלים חד פעמיים ואם ניתן לעשות את האירוע שלנו ללא כלים חד פעמיים, אין ספק שהסביבה שלנו תעריך את זה.

 

חיסכון בניירת

בין אם מדובר בשליחת הזמנות לאורחי האירוע או תגי שמות וכל מה שמצריך נייר, חשוב שנחסוך כאן כמה שיותר בשימוש בניירת. ניתן למשל להזמין את האורחים באמצעות באנר מעוצב ברשתות החברתיות או הודעה בוואטסאפ ורק מי שכרחי שיקבל הזמנה מודפסת ניתן לשלוח לו הזמנה על דף נייר. גם כאן בהחלט ניתן להיות ידידותיים.

 

מקומות אשפה

במידה ואנחנו מארגנים את האירוע שלנו בחוץ מוטב שבין הגנרטורים להשכרה שניתן לארגן, שולחנות, כיסאות, אמצעי מוזיקה ותאורה נביא גם אמצעי אשפה. כך אנשים שיצטרכו לזרוק פסולת לא יתפתו להשליך את האשפה שלהם בסביבה

 

שמירה על ניקיון

שמירה על ניקיון באירוע עצמאי שארגנתם בסביבה חשוב שתנדבו כמה אנשים שיישארו עימכם לאחר האירוע וסייעו לכם לנקות את כל הבלגן שהשארתם. במידה והאירוע מופק על ידי ארגון חיצוני תוודאו כי לאחר האירוע הם גם אחראים לניקיון השטח.

במידה ובאמת אכפת לכם מהסביבה שלכם ניתן לראות כיצד באמצעות 5 פעולות פשוטות ניתן להראות באמת כמה אכפת לכם.

אמנם זה עשוי לדרוש מעט יותר פעולות ועבודה מאשר ובמידה ולא היה לכם כל כך אכפת מאיכות הסביבה אמנם אנחנו סבורים שאם קראתם עד כאן אז ועוד איך שאכפת לכם.

תשמרו על ניקיון לאחר האירוע, הציבו אמצעים לאשפה, תחסכו בניירת, תארגנו הסעות ושהאירוע יהיה בקרבת תחבורה ציבורית.

גם אם תיישמו רק דבר אחד ממה שרשום במאמר הזה כבר דאגתם לאיכות הסביבה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת