איך שומרים על הידיים במכון כושר?

עבור אנשים המתאמנים בחדר כושר, אין ספק כי קיימות חשיבות רבה לשמירה על כפות הידיים. בדרך כלל, אנשים יעדיפו ללבוש כפפות חדר כושר איכותיות המספקות הגנה מצוינת בזמן ביצוע התרגילים השונים. יחד עם זאת, כדאי לזכור גם שלבישת חגורות גב, יובילו לאפקט אפילו רחב יותר של אימון קורקטי ונכון.

אנשים המתאמנים בחדרי הכושר, בדרך כלל סובלים מיבלות על כפות הידיים ואפילו מקרעים בעור. כשמגיעים הביתה ואי אפשר אפילו להכין לעצמכם כוס קפה כי הידיים רותחות מכאבים ומשפשוף, זה הזמן לרכוש כפפות לחדר כושר. כפפות חדר כושר מומלצות ואיכותיות, הן כפפות שיגרמו לכם להתנהל כרגיל לאחר אימון, אך גם לכפפות איכותיות קיים בלאי ומומלץ להחליפן כל תקופה. כל כמה זמן מחליפים חדר כושר? מאוד תלוי בסוג האימון שלכם, באופן בו אתם שומרים על הכפפות ועוד.

ידיים שריריות

טיפים טובים לשמור על ידיים בחדר כושר

קודם כל, גם אם אתם מתאמנים באופן מאוד קורקטי ומדויק, תמיד תסבלו מיבלות בכפות הידיים. יחד עם זאת, אפשר לגרום לכך שהיבלות פחות יפריעו לכם, וזאת על ידי טיפול בכפות הידיים בין אימון לאימון. קרם ידיים הוא פתרון מצוין למקרים בהם צריך להחדיר לחות לעור, מה שיוביל לגמישות יתרה של העור שלכם בכפות הידיים. עור גמיש פחות יסבול מקרעים.

במקרים מסוימים, אנשים משתמשים בכל מיני פתרונות ביתיים עבור שמירת עור כפות הידיים. אחד הפתרונות, הוא הפתרון של טלק לתינוק. טלק הוא מענה נפלא עבור אנשים המתאמנים עם כפפות חדר כושר. השתמשו בטלק לפני שאתם לובשים את כפפות חדר הכושר שלכם. לאחר ששמתם טלק בכמות מספקת (אין צורך להגזים), לבשו את הכפפות האיכותיות שרכשתם. אגב, חוץ ממניעה של עור סדוק ויבש, טלק גם יוביל לריח נעים יותר של הכפפות.

כפפות חדר כושר בשילוב רצועות בד

מדי פעם, יוצא לנו לראות אנשים המתאמנים כשהם לובשים כפפות חדר כושר בשילוב עם רצועות בד המתוחות סביב כפות הידיים. אם שאלתם את עצמכם עבור מה הם עושים זאת, הרי שפעולה זו נועדה לשפר את האחיזה במוטות ברזל שונים ומשקולות.

כשמשפרים את האחיזה שלכם במוטות הברזל שאתם עובדים אתם, אתם מקטינים את החיכוך שגורם לקרעים בעור וליבלות. סיימתם אימון מוצלח? הקפידו תמיד להשתמד בתכשירים ייעודיים הגורמים לעור לקבל חזרת את הלחות שהוא צריך. באופן זה, תוכלו למנוע הדרדרות הקרעים בעור והיבלות. כשאתם לא מטפלים ביבלות שלכם על כפות הידיים, רוב הסיכויים שהן יתפתחו לקרעים. בכל מקרה, מומלץ לרכוש כפפות אימון איכותיות המספקות הגנה מרבית לכפות הידיים. כפפות אימון מומלצות, הן כפפות אימון העשויות בד נושם והן בדרך כלל יהיו בעלות משקל נמוך מאוד.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת