איך קולנועית יכולה לשדרג את איכות החיים של אנשים בעלי מוגבלויות

כיום אנשים בעלי מוגבלויות שונות, בין אם מולדות או לא ובין אם קשורות לגיל מבוגר, יכולים להשתמש בקלות בקולנועית. בדרך זו הם מטיבים עם איכות החיים שלהם, מקלים על עצמם ויכולים להתנהל בצורה קלה ויעילה. יש לקולנועית עוד מספר יתרונות. אז איך היא משדרגת איכות חיים של בלי מוגבלויות? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

למי קולנועית מיועדת?

באופן כללי אין הגבלה על שימוש של קולנועית, אך היא בעיקר מיועדת למי שזקוק לה. אנשים בעלי מוגבלויות שונות בתנועה, או שמתקשים לעיתים לבצע כל מיני פעולות הקשורות להליכה יכולים להשתמש בקולנועית כפתרון מצוין לכך. באופן זה הם יכולים להתנהל ללא בעיה בצורה נגישה ופשוטה. כך גם הקולנועית מתאימה למי שנמצא בגיל השלישי ומקלה על התנהלות שוטפת.

ניתן להשתמש בקולנועית לכל מטרה שקשורה בתזוזה ממקום למקום. כאשר יש בתי עסק שאפילו משתמשים בה כמו נמל התעופה בן גוריון שמשתמשים בה להעביר נוסעים ומזוודות ממקום למקום. כמו כן, אנשים פרטיים עושים בה שימוש למה שצריך בעיקר תזוזה ממקום למקום בלי בעיות.

קולנועית זה נגיש ומקל

כפי שציינו קולנועית יכולה לעזור להתנייד ממקום למקום וכך היא מקלה למי שצריך מבחינת תזוזה ממקום למקום. בנוסף, היא מקלה מבחינה כספית, כאשר היא חסכונית ויכולה לעזור למי שצריך לחסוך כסף רב בחודש. לקולנועית לא דורשים הוצאת רישיון וביטוח יקר וכן, מבחינת הדלק גם יש חסכון.

הקולנועית עובדת על חשמל ולא דלק ולכן יש בכך חסכון. כאשר אין הוצאות על דלק ויש רק להטעין את הקולנועית באמצעות חשמל בצורה זולה וקלה. כמו כן, קולנועית מבחינת המחיר שלה יכולה להיות יותר זולה מרכב.

 

מה המחיר?

אמנם קולנועית יותר זולה מרכב אך היא גם לא עסק זול במיוחד. כאשר בממוצע קולנועית עולה בין 15,000 שקלים לבין 30,000 שקלים. אך דעו כי ניתן לרכוש קולנועית יד 2. עם השנים בשוק יד 2 יש יותר ויותר קולנועיות וכך ניתן לחסוך כסף רב. זו עוד דרך לחסוך כסף מבחינה של רכישה של קולנועית ושימוש בה.

כמובן, שיש הבדל בין המחירים כאשר מדובר על סוגים שונים של קולנועיות. כאשר קולנועית דגם 4 לדוגמא יכולה לעלות במחיר של 18,799 שקלים לעומת קולנועית דגם 3 שעולה במחיר של 18,599 שקלים, זה קשור במאפיינים של כל דגם.

 

בסיכומו של דבר

רכישה של קולנועית יכולה להיות יעילה עבור כולם ובעיקר מול אנשים שיש להם קושי מבחינת מוגבלויות בהליכה או בשל גיל מאד מבוגר. ניתן להתנהל איתה בצורה פשוטה ולזוז ממקום למקום בלי בעיות. מעבר לכך, היא חסכונית בכסף, כאשר ההטענה שלה היא באמצעות חשמל ולא תשלום על דלק. ניתן למצוא במחירים שונים, כולל קולנועיות מיד 2.

איש נכה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.