איך נקבעים אחוזי ההצלחה של פסיכולוג?

לעשות את הצעד האמיץ וללכת לפסיכולוג לפעמים דורשת המון אומץ ומחשבה.

אף על פי שטיפול פסיכולוגי רק יכול לסייע ישנם מטופלים פוטנציאלים רבים שעלולים להיות מורתעים מטיפול פסיכולוגי מכיוון שהם עשויים להרגיש שאם הם הולכים לטיפול פסיכולוגי, משהו לא בסדר איתם.

ובשביל לקחת את הצעד וללכת לפסיכולוג, אנשים פרקטיים ירצו לדעת אם במידה ויחליטו ללכת לפסיכולוג, האם זה בפועל יעזור להם?

במאמר הזה נדבר על כך, כמה עורך טיפול זוגי, מהי מגמת שיפור ואיך נקבעים אחוזי ההצלחה של פסיכולוג?

 

כמה זמן יערוך טיפול פסיכולוגי?

טיפול פסיכולוגי יכול להיות אחד שעורך כחודשיים, מספר שבועות, שנה וכמה שנים. משך זמן הטיפול הפסיכולוגי לא בהכרח ייקבע את מידת ההצלחה של הפסיכולוג כאשר כל אחד עם הבעיות הנפשיות ואמוציונליות שלו וכמובן הנסיבות האישיות שהובילו אותו ללכת לפסיכולוג.

לכן יהיה קשה לקבוע מראש מה משך זמן הטיפול שמומלץ ללכת לטיפול בטח שלא ניתן להשליך את משך זמן הטיפול להצלחה בפועל של הפסיכולוג לעזור למטופלים שלו.

 

איך רואים מגמת שיפור?

מגמת שיפור היא עניין סובייקטיבי המשתנה בין מטופל למטופל. בעיקרון מגמת השיפור יכולה להיקבע רק על ידי המטופל אמנם הרגשה טובה לאורך הטיפול עשויה שלא להיות קשורה לפתירת הבעיות העמוקות עימם המטופל מתמודד והפסיכולוג מודע לזה.

השיפור לא קורה ברגע והוא קורה במגמתיות אך ביעילות. ניתן לראות את זה כך שכל פגישה יש שיפור של אחוז אחד במצבו של המטופל שזה אמנם לא שיפור משמעותי אך ככל שהזמן עובר, הצטברות האחוזים הופכת למשמעותית ובכך גם השיפור יצטרך להיות מורגש בסופו של דבר באופן כזה או אחר.

 

איך נקבע בפועל עם הטיפול הצליח?

איך ניתן בפועל לקבוע מה אחוזי ההצלחה של הפסיכולוג? האם זה כאשר המטופל מפסיק להגיע ולא צריך או רוצה טיפול יותר? האם זה כאשר והמטופל מרגיש טוב יותר לאורך זמן ומעיד על כך בפני הפסיכולוג למרות שהוא ממשיך לראות אותו?

גם כאן לא ניתן לקבוע מה בסופו של דבר הוא ההצלחה של פסיכולוג. ישנם פסיכולוגים מוכרים יותר ומנוסים יותר שככל הנראה באופן אובייקטיבי ניתן לקבוע כי אובייקטיבית הטיפולים אצלם מניבים יותר המלצות וביקורות חיוביות מצד מטופלים.

זה לא תמיד נכון, אך פסיכולוגים הגובים יותר כסף עקב מוניטין חיובי עשויים להגביר את הסיכויים של טיפול אפקטיבי ובכל זאת, זה עשוי מאוד להשתנות בין מטופלים "הטעם" שלהם בפסיכולוג או פסיכולוגית שלהם.

אנחנו מבינים שהגעתם לכאן כי אתם רוצים לדעת אם במידה ואתם הולכים לפסיכולוג יהיו תוצאות, אמנם זהו תהליך שבדרך כלל לוקח זמן ויש להיות סבלני.

 

חשוב לזכור!

עצם ההליכה לפסיכולוג היא כבר הצלחה, ואנחנו ממליצים ללכת במידה ואתם מרגישים מועקה נפשית שאתם מרגישים שאתם צריכים לשחרר, או כל נסיבה ובעיה שאתם מתקשים להתמודד איתה בעצמכם, אתם לא חייבים לעשות את זה לבד. היכנסו לקישור הבא למצוא פסיכולוג שיוכל לסייע לכם באזור מגוריכם – www.alhasapa.co.il

 

שילוט של כישלון והצלחה - אילוסטרציה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל