איך מכינים קרם פנים – מדריך

בין אם אתם מחפשים לחיות בצורה יותר חסכנית, או שאתם פשוט רוצים לנהל אורח חיים אורגני יותר, יש המון דרכים להכין קרם פנים בבית. לא רק קרם פנים ביתית עולה הרבה פחות ממה שהיית מקבל בחנות, אתה יכול לשלוט במדויק על מה שנכנס פנימה. להכין קרם פנים בבית זה מפתיע קל, וברגע שאתם יודעים את היסודות, אתם יכולים להכין כל מיני מתכונים. בתקופת התנך השתמשו בשמנים כמו שמן זית ,חומצות שומן ועוד׳ .

 

איך מכינים את קרם הפנים לפי הסדר

הכניסו את ארבעת המרכיבים הראשונים לצנצנת בטוחה בחום או כוס מדידה. תצטרכו רבע כוס (60 מיליליטר) שמן שקדים, 2 כפות (28.35 גרם) שמן קוקוס, 2 כפות (28.24 גרם) של כדורי שעוות דבורים, וכף (13.63 גרם) של חמאת שיאה. המתינו עם ויטמין E ושמן אתרים לעת עתה.

 

הביאו מעט מים לרתיחה בסיר. מלאו סיר עם מים בגודל 3 עד 4 אינץ (7.62 עד 10.16 סנטימטרים) של מים. הניחו את הסיר על הכיריים והביאו את המים לרתיחה.

 

הכניסו את הצנצנת למים ותנו לתוכן להינמס. קחו לתוכו את הצנצנת שהטלתם בה את השמנים, שעוות הדבורים וחמאת השיאה והכניסו אותה לסיר. השאירו את הצנצנת בסיר עד שהכל נמס, תוך ערבוב מדי פעם. אל תכסו את הסיר או את הצנצנת בשום דבר.

 

הוציאו את הצנצנת מהמים והוסיפו את שמן הוויטמין E. השתמש בסיר או במכסה לתנור כדי להוציא את הצנצנת מהמים. הניחו אותו על משטח בטוח בחום. תנו לזה להתקרר לכמה רגעים, ואז מערבבים חצי כפית שמןן ויטמין E.

שמן ויטמין E שמגיע בבקבוק יהיה קל יותר למדידה, אבל אתם יכולים להשתמש בסוג הקפסולות – פשוט תנקבו קודם את הכמוסות.

 

שקלו להוסיף עוד 2-3 טיפות שמן אתרים. אתם יכולים להשתמש בכל סוג של שמן אתרי שאתם אוהבים. התחילו עם 2-3 טיפות, ואז הוסיפו עוד במידת הצורך.

שמן אתרי יעניק לקרם הפנים שלכם ריח מעולה. לסוגים מסוימים של שמן אתרי יש גם יתרונות לטיפול בעור.

 

איך מכינים קרם פנים לעור יבש

לעור אקנה או שמנוני השתמשו ב: לבנדר, לימון, פלמרוזה, מנטה, רוזמרין

לעור יבש או מזדקן השתמשו ב: לבנדר, פלמרוזה, ורד, גרניום ורד

לעור רגיל השתמשו ב: ורד, גרניום ורד

לכל סוג עור כדאי להשתמש ב: קמומיל, פלמרוזה

 

מעבירים את התערובת לצנצנת נקייה, ואז נותנים לה להתקרר ולהתקשה. שופכים את השמנת לצנצנת זכוכית עם 4 אונקיות (120 מיליליטר), רצוי אחת עם פה רחב. נותנים לקרם להתקרר ולהתקשות בטמפרטורת החדר.

 

סוגרים את הצנצנת, ואז שמרו אותה במקום קריר ויבש. קרם זה בטוח לשימוש בערבים ובבקרים.התוקף של מה שהכנתם יהיה לשלושה חודשים.

טיפוח הפנים לעור יבש

כיצד לטפל בעור פנים יבש

אם יש לך עור יבש על הפנים, רוב הסיכויים שאתה מרגיש שכבר ניסית הכל. אפילו לאחר שניסת מספר סוגי קרמים על פניך, קרמים ושמנים המיועדים לעור יבש במיוחד, הוא עדיין נראה יבש וקרמי. טיפול בעור פנים יבש הוא תהליך רב שלבי הכולל שינוי אופן שטיפתו, פילינגו , הלחותו וטיפולו בעורכם בכל יום. ביצוע שיגרה ידידותית לעור יבש יאיר את עורכם היבש ויסייע לו להיראות שוב בהיר, בריא ותוסס.

כנסו למגוון מוצרי טיפוח הפנים החדשים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת