איך מוציאים שחורים

"השחורים" בפנים, כפי שאנו קוראים להם, הם למעשה הצטברויות של לכלוך בתוך נקבוביות העור. הלכלוך חוסם את הניקוז של בלוטות ההפרשה הזעירות בעור הפנים, וגורם להצטברות מוגלה ונוזלים דלקתיים מתחתיו. ללא טיפול והוצאת השחורים, הדלקת תתגבר, ותיצור פגיעה מתמשכת בעור הפנים. במאמר זה נדון על הדרך האופטימלית להוצאת שחורים, בעזרת מכשיר ייעודי שמגן על הפנים ופותח במיוחד לצורך כך.

 

חשוב להיזהר מפגיעה ברקמת העור בזמן הוצאת שחורים

עור הפנים בנוי משכבות שכבות של תאים הנקראים קרנוציטים. תאים אלו עשירים בחלבון הנקרא קרטין, אשר מתפקד כמעין חומה ומאפשר לתאים לחסום כניסת מזהמים ומזיקים. מעבר לשכבות התאים הרבות, בעור יש גם בלוטות הפרשה זעירות, אשר נועדו ליצור שכבה שומנית דקה על העור, שמגנה על הגוף כולו מחדירת חיידקים ולכלוך. כאשר בלוטות אלו נחסמות, התוצאה היא שחורים, ופגיעה בעור הפנים.

כאשר מנסים לפתור את הבעיה, ולהוציא את השחורים, חשוב מאוד לשים לב שלא להגדיל את הנזק. הוצאת שחורים צריכה להתבצע בעדינות המרבית, מתוך מחשבה על מזעור הלחצים המופעלים על הרקמה מסביב. הוצאת השחורים האופטימלית תיעשה תוך שימוש בניקוז הטבעי של הנקבוביות החסומות. הוצאה של שחורים באמצעות כוח פיזי רב מדי, תגרום לתגובה דלקתית ברקמה הסמוכה, תוביל לצלקות על עור הפנים, ותעלה את הסבירות להופעה חוזרת של שחורים.

 

הוצאה בלחץ חיובי לעומת הוצאה בלחץ שלילי

מכשיר להוצאת שחורים הוא הפתרון המושלם לטיפול בבעיית השחורים, גם באזורים בעייתיים במיוחד בפנים כמו האף. מכשיר להוצאת שחורים פועל בעזרת הפעלת לחץ שלילי מעל השחורים, אשר למעשה יונק אותם החוצה. הלחץ השלילי הוא למעשה וואקום, אשר גורם למשיכה עדינה וממוקדת של העור. בשונה מהוצאת שחורים באופן ידני, הוצאה בלחץ שלילי אינה כרוכה בהפעלת לחץ מכני על הרקמה ההיקפית. תוכלו לשים לב מיד לאחר השימוש שהעור מסביב לשחורים שהוצאו במצב טוב בהרבה, מאחר והוא לא יאדים ויהיה רגיש כמו לאחר הוצאה ידנית סטנדרטית בלחץ חיובי. ההוצאה בלחץ שלילי מאפשרת למשוך את הזיהום תוך שימוש במסלול הטבעי של הנקבובית, ומחזירה את הבלוטה לתפקוד מלא תוך שניות ספורות.

 

יש לרכוש מכשיר איכותי בלבד

כאשר רוכשים מכשיר ייעודי להוצאת השחורים מהפנים, חשוב להבין שאתם רוכשים מכשיר רפואי לכל דבר ועניין. הוצאת השחורים חייבת להיעשות בצורה עדינה וממוקדת, או שהפגיעה בעור הפנים תלך ותצטבר, ותהפוך לבלתי הפיכה. הוצאת שחורים בצורה חובבנית במשך שנים ארוכות, תוביל לשינויים במבנה העור, ותעודד תהליכי דלקת והזדקנות מואצת שלו. מכשיר איכותי יהיה מכשיר אשר מעניק לכם שליטה מלאה על עוצמת השאיבה המופעלת על השחורים, ומאפשר עבודה עדינה וממוקדת. היזהרו ממכשירים זולים ולא מקצועיים – אלו ייטו להפעיל לחצים מוגזמים, אשר יגרמו לפקיעת נימים פנימיים ברקמת העור העמוקה, ויקשו על תהליכי ההחלמה של הרקמה כולה.

 

אישה לפני הטיפול

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת