איך להרגיע תינוק? כל התשובות בבלוג על תינוקות

אין דבר מרגש יותר מאשר תינוק חדש אך אין גם דבר קשה יותר מגידול תינוק.

פתאום אנו תלויים באדם אחר לחלוטין והוא קובע מתי נאכל, מתי נישן ומתי נתקלח.

זה לא משנה כמה מידע תקראו על גידול תינוקות בסופו של דבר אתם תהיו בשוק בחודשים הראשונים בחייו של התינוק.

אחד הדברים הקשים ביותר בגידול של תינוק זה לראות אותו בוכה ולא רגוע ולהבין איך להרגיע אותו.

אם כן אנו חייבים לציין כי פעמים רבות איך לנו איך להרגיע את התינוק והוא יבכה עד שהוא יירגע.

אך לא מעט פעמים התינוק יבכה בגלל סיבה כלשהי כמו העובדה שהוא רעב או עייף.

על רקע זה אנו חייבים לנסות ולתת לו אוכל או להרדים אותו וכך להרגיע אותו וזה שווה המון.

 

מה קורה אם התינוק סובל מגזים?

פעמים רבות התינוק לא יבכה בגלל שהוא עייף או רעב אלא פשוט בגלל שהוא סובל מגזים. אם התינוק שלכם סובל מגזים אתם צריכים להבין כי עליכם ליצור אתו מגע וכך להרגיע אותו. עוד דבר שאתם יכולים לעשות במקרה שאתן מניקות את התינוק זה לשנות את התפריט שלכן. יש מחקרים המראים כי יש מאכלים הגורמים לגזים ולכן כדאי לאכול חכם ובריא. אך בסופו של דבר יש מעט מאוד דברים שניתן לעשות בכדי להרגיע תינוק עקב גזים ואת זאת חשוב להבין. לעתים אין פשוט ברירה אלא לחכות עד אשר התינוק עובר את התקופה של הגזים ואז הוא יתחיל לישון יותר טוב וזה שווה המון.

 

האם כדאי לי להתייעץ עם יועצת שינה בנוגע לתינוק?

כל בלוג על תינוקות ינסה לתת לכם עצות כיצד להשכיב לישון את התינוק בצורה טובה. בין היתר יש לשמור על לו"ז קבוע בהשכבת התינוק, להרגיע אותו, לקרוא לו סיפור, ולכבות את האורות ולא לתת לו לאכול בלילה. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי להתייעץ עם יועצת שינה בנוגע לתינוק ולשינה שלו? אם כן יועצת שינה יכולה לסייע לכם רבות להשכיב את הילד לישון ואין ספק כי היא תשנה בצורה דרמטית את השינה של הילד שלכם. יועצת טובה תדע לאתר את הבעיות בשנת הילד שלכם וכך תוכל לפתור בצורה יותר טובה את בעיות השינה של התינוק ולכן תשפיע גם על השינה של ההורים.

 

קבלו המלצות על יועצת השינה לפני שאתם בוחרים בה

כמובן שיש משמעות לשאלה איזה יועצת שינה אנו בוחרים ואנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את היועצת הטובה ביותר לשנת תינוקות. אז איך נבחר יועצת מקצועית? התשובה היא שאנו צריכים לקבל המלצות על היועצת לפני שאנו בוחרים בה וכך להבטיח כי היא יועצת ברמה גבוהה. פנו אל היועצת ובקשו ממנה לקבל טלפונים של הורים אשר עבדו עמה בעבר ואז תשמעו מהם האם היא יועצת מקצועית או לא.

 

ילד יושן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.