איך להכין מסכת פנים ביתית להארת העור

עור הפנים שלנו רגיש מאוד ומושפע מתנודות הורמונליות, גיל, גנטיקה וחשיפה לפגעי השמש. חשוב לשמור על שגרת טיפוח קבועה עבור עור בריא, אבל אם תרצו עור פנים קורן ונקי במיוחד, הכנת מסכת פנים ביתית מחומרים טבעיים יכולה להיות דרך חסכונית ומהנה לטיפוח עור הפנים. לצורך העניין, לפניכם מדריך להכנת מסכת פנים ביתית המתאימה לכלל סוגי העור.

 

 שילוב מסכת פנים עם שגרת טיפוח

מסכה יכולה לחולל פלאים בעור הפנים, אבל על מנת לקבל תוצאות ארוכות טווח, יש לשמור על שגרת טיפוח יומיומית קבועה. אנחנו ממליצים להשתמש בבוקר ובערב בסבון פנים עשיר בתמציות צמחים טבעיות, להוסיף מי פנים מטהרים, ולמרוח קרם פנים המועשר בחומצה היאלורונית. את כל אלו ניתן למצוא בחנות פריחת השלווה, המציעה מוצרים טבעיים איכותיים לטיפול בעור. שמירה על טיפוח קבוע בשילוב מסכות פנים ביתיות, תבטיח לכן עור רך, קורן ונקי מפצעונים.

 

מרכיבים למסכת פנים

לצורך הכנת המסכה יש להכין מראש 2 כפות יוגורט ללא תוספות, כף מלפפון מרוסק וקלוף, כפית דבש (רצוי להשתמש בדבש אורגני טהור) וכפית מיץ לימון. את המרכיבים יש לערבב ידנית היטב או לרסק בבלנדר עד לקבלת תערובת אחידה.

 

למה דווקא המרכיבים האלו?

לרכיבים שבחרנו למסכה יש יתרונות בריאותיים רבים והם מסייעים לשיקום עור הפנים במספר דרכים. היוגורט עשיר בחומצה לאקטית, אשר מסירה תאי עור מתים ומרגיעה את העור. המלפפון עשיר בוויטמינים ומינרלים, משמש כנוגד חמצון ומנקה את הנקבוביות. הדבש הוא אנטי בקטריאלי וסופג לחות, ומיץ הלימון נותן אפקט הבהרה ומאיר את הפנים.

 

כיצד להשתמש במסכת הפנים

אם התאפרתן, הסירו את האיפור ושטפו את עור הפנים ביסודיות עם סבון. לאחר מכן מרחו את המסכה על אזור הצוואר, הפנים, ובזהירות מסביב לעיניים, באמצעות מברשת עדינה או באמצעות האצבעות. הישארו עם המסכה עד שתתקשה, ולאחר מכן שטפו אותה במים חמימים. לאחר הסרת המסכה, אנחנו ממליצים למרוח קרם או סרום לפנים המועשר בחומצה היאלורנית למיצוק והרגעת העור.

 

טיפים נוספים

מעבר לשגרת הטיפוח ומסכת הפנים, יש לנו טיפים נוספים וחשובים לא פחות לשמירה על עור הפנים. ראשית, חובה למרוח קרם הגנה לפני כל יציאה מהבית. מומלץ מאוד גם לשתות הרבה מים כדי לשמור על לחות העור, ולשמור על תזונה בריאה הכוללת ירקות ופירות וצמצום מוצרי חלב. כדי להימנע מפצעונים ומהצטברות לכלוך, יש להחליף באופן תדיר את ציפית הכרית.

 

סיכום

הכנת מסכת פנים ביתית היא דרך פשוטה, זולה ומהנה לשמירה על עור פנים זוהר, נקי ובריא. על ידי שימוש במסכת הפנים לפחות פעם בשבוע, בשילוב שגרת טיפוח יומיומית ומעקב אחר הטיפים הנוספים שהצענו, תוכלו לשפר באופן משמעותי את מראה העור ולהפוך אותו לבריא יותר.

מסיכת פנים תאורה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת