איך להגן על העור מפני נזקי השמש

זה כבר ברור שנים, השמש היא גורם מספר אחד לסרטן העור ולנזקים שונים. אם אתם מחפשים אחר טיפים להתגוננות מהשמש, הגעתם ליעד הנכון, כבו את ה-WAZE. אנחנו מזמינים אתכם להכיר פתרונות הצללה שיעשו את כל ההבדל, כשאתם בשבת בחוף הים.

לפני שאנחנו מדברים על סוגים שונים של פתרונות הצללה, צליות לים וכדומה, בואו נדבר על מה שחשוב תמיד להדגיש, קרם הגנה. כשאתם בשבת בחוף הים, אתם חייבים לזכור להתמרח. בין אם רכשתם ציליה (צלייה) שמבטיחה הגנה מושלמת מפני השמש, בכל מקרה תמיד חשוב לרכוש קרם הגנה איכותי ומספק, בעל מקדם הגנה גבוה.

 

התגוננות מהשמש באמצעות בד לייקרה? זה עוזר?

חשוב לזכור כי צליות לים עשויות מחומרים שונים, מה שאומר סינון שונה של קרינה בכל סוג צלייה. אם אתם רוכשים ציליה לים שנחשבת מאוד איכותית, סביר להניח שהיא תהיה מסוגי בדים אשר מחזיקים זמן רב. מדוע הם יחזיקו זמן רב?

כי הם בעלי יכולת ספיגה טובה של קרני השמש והקרינה.

שימו לב, זו נקודה חשובה, אם צלייה לים מתפוררת לכם בידיים לאחר תקופה מאוד קצרה, זה אומר שבמהלך כל אותה תקופה בה השתמשתם בצלייה, כנראה לא ממש זכיתם לסינון קרינת UV. באשר לסוגי צליות, תוכלו לרכוש למשל אוהל לייקרה ענק, כזה שמבטיח לכם הגנה כמעט מוחלטת מקרינת השמש.

 

פתרונות הצללה לטיולים

בד הלייקרה הוא בד אשר יש ביכולתו לסנן עד כ-98% מקינת השמש. בהחלט נתון שיש לשים עליו את הדגש הראוי. אם אתם מחפשים אחר אוהל לאירועים מבד לייקרה, כדאי לדעת שבחברות מסוימות ניתן גם לשכור אוהלים כאלו. לשכור או לרכוש? זו כבר החלטה שלכם.

אם תחליטו שברצונכם לרכוש אוהל לייקרה לאירועים קטנים וגדולים, תיפרדו סה"כ מ-949 ₪. לא נורא בכלל ולא יקר, במיוחד בהתחשב בעובדה שהאוהל הזה מגן על ילדיכם המתרוצצים באירוע או בחוף הים. מומלץ. זאת ועוד, תוכלו גם לרכוש צלון צד לרכבי שטח, מה שמספק לכם הצללה ממש כיפית בזמן טיול קמפינג. מה עוד לדעת על אוהלים (אוהלי הצללה) לטיולי שטח?

 

הצללה לקמפינג

אתם מוזמנים למתוח צלון צד שיגן עליכם מהשמש, בזמן שאתם מבעירים את המנגל או חותכים את הירקות עבור הסלט. מושלם! אגב, פתרונות הצללה לטיולי שטח הם נפוצים מאוד בשנים האחרונות, ולא רק בגלל המחיר האטרקטיבי שלהם. גם בגלל שמאוד קל למקם את הפתרונות האלו בשטח. לא צריך לעבוד קשה.

עוד פתרון הצללה מעולה שאנחנו ממליצים עליו, הוא גזיבו חוף מתקפל, שאפשר לקחת לכל מקום. אם אתם מחפשים אחר גזיבו מתקפל לחוף הים, קחו בחשבון שההצבה של הגזיבו היא מאוד קלה, מה שמאפשר לכם לקחת אותו לכל סוג טיול מחנאות, לחוף הים וכדומה.

אוהל

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.