איך לארוז את פריטי הבית בצורה נכונה לפני מעבר דירה

מעבר דירה הוא תהליך חשוב ומרגש, אך לעתים ארוך ומייגע. לאחר תום החיפושים אחר הדירה המושלמת, המסמכים המציפים את שולחן העבודה והבירוקרטיה שמגיעה לסופה – הגיע הזמן לארוז את הבית. במאמר הבא נמנה מספר עקרונות חשובים לאריזה נכונה לקראת מעבר דירה.

 

איך להפוך את אריזת הבית ליעילה ומהירה

ישנם מספר עקרונות חשובים כשמדובר בתהליך אריזת הבית. בין אם תבחרו לארוז בעצמכם או להיעזר בחברה ייעודית לכך, אריזת הבית חייבת להתבצע בצורה מסודרת, מאורגנת ויעילה – עוד משלב ההכנות לאריזה, דרך ההובלה וכן, גם בשלב הפריקה.

 

מיפוי ראשוני

עם כל הלחץ המעורב בכך, למעבר דירה ישנם יתרונות רבים הסמויים מן העין, כאשר הבולט ביניהם הוא ההזדמנות לעשות סדר אמיתי בבית. במהלך השנים, אנו צוברים חפצים רבים שבמרוץ השנים הופכים ל"פחות הכרחיים". כדאי לנצל את ההזדמנות לתרום או לזרוק חפצים ישנים שאין לכם שימוש בהם יותר.

 

חלוקה לקטגוריות

שלב הכרחי וחשוב שישפיע על כמה מהר תמצאו את הצעצוע של הילד בתום ההובלה. עוד לפני הכנסת החפץ הראשון לארגז, חלקו את חפצי הבית לקטגוריות הנוחות לכם להבנה – כלי מטבח, צעצועים של הילדים, חפצי נוי והרשימה עוד ארוכה. כך, בעת הפריקה, תוכלו להניח את הארגזים במקומם ולתעדף את סדר הפריקה.

 

בלי חצאי ארגזים

לאחר חלוקת החפצים בבית לקטגוריות (שלב חשוב ולא פשוט בכלל, כדאי לא לזלזל בו) הגיע הרגע להתחיל להכניס לארגזים. אמנם רצוי שעיקרון החלוקה לקטגוריות יעמוד בראש סדר העדיפויות הארגוני, אך אריזה ביעילות תוך ניצול הארגזים במלואם תחסוך לכם (ולמובילים) כאב ראש ומבוך ארגזים בבית החדש. אם הצלחתם להכניס לארגז אחד חפצים שונים, רשמו עליו את החפצים הנמצאים בו. הקלה מובטחת.

 

לא חייבים לעשות הכל ביום אחד

ישנה סיבה לכך שקיים המושג "יום ההובלה" – את החפצים מובילים ביום אחד, ביעילות ובמהירות. עם זאת, למרות הרצון לבצע את האריזה בצורה מהירה ככל הניתן – יש לזכור כי מדובר באריזת בית שלם, ולעתים התהליך עלול לקחת כמה ימים. ארזו תחילה את החפצים בהם לא חייבים להשתמש בכל רגע – צעצועים, שטיחים או חפצי נוי, והשאירו את החפצים החיוניים לימים הצמודים ליום ההובלה.

 

לסיכום

אריזת הבית הוא חלק קטן אך חשוב מהתהליך הארוך הנקרא מעבר דירה. עם הנטייה (המוצדקת) והרצון לבצע זאת מהר ככל הניתן, אסור לשכוח כי יעילות תעזור לא רק לבצע את האריזה בצורה מהירה- אלא גם מסודרת, כזו שתחסוך לכם כאב ראש בימים שאחריה.

למרות המוטיבציה לבצע את אריזת הבית בעשר אצבעות – ישנם אנשים מקצועיים המומחים באריזות בתים לקראת מעברי דירה. לפרטים נוספים ושאלות בכל הנוגע למעבר דירה, תוכלו להיכנס לאתר https://sopick.co.il.

קופסאות ארוזות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל