איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר?

למי שאינו יודע, טיפול זוגי הינו כסוג מסוים של טיפול משפחתי, שיש ביכולתו להיות מאוד אפקטיבי בחקירה של הסיבות שמובילות לבעיות במערכת היחסים בין בני הזוג. טיפול זוגי מתמקד אף בשיפור של מיומנויות התקשורת, על מנת שהזוגיות הרומנטית תוכל להבריא ולהצליח. כאשר משקיעים בטיפול הזוגי שני בני הזוג, בכל מרצם ומאודם, קוצרים המון סגולות של הצלחה, מה שעשוי להיות גורם מכריע ליצירת שותפות שמתבססת על אמון, כבוד הדדי והתחשבות אמתית בין בני הזוג.

אנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, לקרוא בעיון רב למן תחילת המאמר הנ"ל ועד לסיומו, ותגלו על – איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר?

 

מה היתרונות של שיטת הטיפול של אורית ארבל?

אורית ארבל היא מייסדת ומפתחת את שיטת הטיפול הידועה כיום, שנקראת "מרתון הזוגיות הפרטי", שיובאה הישר מארצות הברית לארץ, עוד לפני יותר מעשרים שנה, שלאורה בני הזוג נהנים מההיתכנות לקצר את הליכי הייעוץ הזוג בצורה וודאית, לסיים את המכשולים בצורה שמשיבה להם את הקשר של אהבה, חוזק, תמיכה וחברות, איתור מקורות העימות והמשברים, כמו גם ההבנה של האינטרסים הנחבאים או הגלויים של כל אחד מבני הזוג, וכיוצא בזאת.

איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר? למידת המיומנויות של יעילות ושל אסטרטגיות

באשר לשאלה הערה – איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר? נקדים ונאמר, כי אין זוגיות מושלמת, ולעתים נדרש ללמוד לנווט בין הבעיות. עמידה במיומנויות של ההתמודדות הנכונות, בעזרת הטיפול הזוגי, עשויה לסייע לבני הזוג לעבור בהצלחה כל אתגר. בייעוץ הזוגי תלמדו מנגנוני התמודדות וטכניקות שיסייעו לכם להתמודד נכונה עם רגשות, מתחים, עצבות וכל כעס, אשר מפריעים למערכת יחסים תקינה, וכך תבנו דרך יעילה להמשך קיום מערכת יחסים תקינה בעתיד.

 

איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר? השגת הבנה יותר מעמיקה של דינמיקת הזוגיות

כשבוחנים את השאלה לעומק – איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר? יש להבין שהמעלה המובילה שלו מתבטאת בכך שהנכם עשויים להבין באמת ובתמים את הדינמיקה ששוררת בזוגיות שלכם. שאלות מסוימות יובילו אתכם לקראת הבנת הבעיות, כמו למשל – כיצד נכון להתמודד עם קונפליקטים, מי ידו על העליונה בזוגיות, האם יש לכם מספר נקודות מחלוקות שכיחות שלפעמים אתם לא מסכימים לגביהן?

 

איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר? הבהרת הרגשות בהיבט של הקשר הזוגי

ונסיים עם המענה על השאלה – איך טיפול זוגי עוזר לזוגיות בריאה יותר? כי לעתים בני זוג מגיעים לטיפול זוגי אך ורק על מנת לקבל הבנה בסיסית של מה הינם באמת מעוניינים שיהיה במערכת היחסים שלהם. הנכם עשויים להתחיל את הטיפול הזוגי מתוך האמונה שתעשה ככל הנדרש על מנת להבריא את הזוגיות ולהישאר זה עם זאת.

הנכם אף עשויים להגיע לטיפול הזוגי ולתהות אם יש פה בכלל על מה להמשיך ולהילחם. לא משנה מה הכיוון שלכם, טיפול זוגי עשוי לסייע לכם להבהיר, לחדד, לחקור או להבין את הרגשות שלכם כלפי בני הזוג שלכם.

גבר ואישה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת