איך בוחרים רופא שיניים?

טיפול שיניים הוא אחד הנקודות הרגישות אצל אנשים רבים אפילו אם מדובר בביקור שגרתי ולא בהליכים מסובכים. רופאי שיניים לא מקצועיים יכולים לגרום לעוגמת נפש רבה ולכן חשוב מאוד לבחור את רופא השיניים שלכם ושל הילדים שלכם  בקפידה. איך עושים זאת?

 

טיפים לבחירת רופא שיניים

קרבה הביתה

אולי נדמה כי מרפאת שיניים אינה חייבת להיות קרובה לבית וגם אם עברתם לעיר אחרת תוכלו להמשיך לעבור טיפולים אצל המרפאה הקודמת שלכם אך זוהי טעות כיוון שמרפאה קרובה תוכל לעזור לכם במקרי חירום ובנוסף מטלת הביקור השגרתית תהיה קלה יותר ליישום לכן חפשו רופא שיניים ברעננה או כל עיר אחרת.

 

טוב מראה עיניים 

לפני שאתם סוגרים כל עסקה או נרשמים למרפאת שיניים גשו למרפאה והתרשמו מהמקום, מההיגיינה, המכשור וכמובן מהרופאים עצמם והיחסים הבין אנושיים במרפאה.

 

חוכמת ההמונים 

ערכו סקר קטן בין בני משפחה וחברים, קבלו המלצות על מרפאות באזור המגורים שלכם. הימנעו מללכת אחריי מבצעים מפתים או טיפולים במחירי רצפה שמפורסמים בשיטות שונות וביטחו ברופאים בעלי מוניטין גבוהה שכמובן מוכרים בהסתדרות רופאי השיניים, שיוך לארגון רפואי גדול וביקורות טובות.

 

התמחויות 

אם אתם מחפשים רופא שיניים לטיפול מסוים כמובן שכדאי לחפש רופא המתמחה במיוחד בנושא זה ואם לא וודאו כי הוא ישלח אתכם למומחים אחרים במקרה הצורך.

 

חיוך וסימפטיה 

אנשים רבים חווים משבר כאשר הם מקבלים טיפול שאינו סימפטי – חשים כי אינם מבינים את ההליך הרפואי המתבצע בחלל הפה שלהם, אינם מקבלים הבנה ודאגה כאשר הם חוששים וכו'… אתם רוצים למצוא מרפאה בה עובדים ביחסי אנוש לא פחות ממעולים שתדעו שתקבלו תמיכה והכלה על כל חשש.

 

מרפאה גדולה ומוכרת 

אם לא מצאתם את המרפאה שמצאה חן בעיניכם, מומלץ להתחיל  במרפאה גדולה של ביטוח הבריאות שלכם, שם תוכלו למצוא מומחים בכל התחומים וכמובן אתת כל הבדיקות במקום אחד.

 

במיוחד לקטנטנים

אם יש לכם ילדים בגיל הרך תרצו לבחור רופאים המתמחים במיוחד לגיל זה, וודאו כי מדובר ברופא בעל גישה סבלנית ונעימה לילדים, אם המרפאה נעימה ונגישה לגילאים אלו כיוון שביקור טראומטי אחד אצל רופא שיניים יכול להישאר עם ילדים לכל החיים ואחר כך כבר יהיה קשה מאוד לגרור אותו לביקור הבא.

 

מצאתם את המרפאה שלכם? הישארו איתה

אם מצאתם רופא שמתאים לכם אל תעזבו אותו! היכרות של הרופא עם ההיסטוריה המשפחתית תוכל לשמור עליכם ותיתן לו ידע מעמיק של טיפול נכון בכל אחד מבני המשפחה.

 

לסיכום

כדאי להשקיע בחיפוש ובחירה של מרפאה מעולה שתתאים לכם מכל הבחינות מאשר ללכת על הדבר הכי קל או זול כיוון שאלו יוכלו לעלות לכם ביוקר כספי ונפשי. בהצלחה!

שן

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת