איך בוחרים קרם לשיער שיתאים לשיער שלנו?

 

המגוון העצום של תכשירי טיפוח השיער, גורמים לכך שאנחנו מתחילות להתבלבל כל פעם שאנחנו ניגשות למדפים או עושות חיפוש באינטרנט. שמפו ומרככים, מסיכות וקרמים ורק בשביל שנתבלבל עוד טיפה – יש גם שמנים לשיער.

איך אפשר, בשפע הקיים, להתאים לעצמנו את קרם השיער המתאים ביותר ולדעת שעשינו רכישה נכונה? בעזרת המדריך שלנו לבחירת קרם שיער שהכי מתאים לשיער של כל אחת מאיתנו. שנתחיל את השיעור?

 

 מה הדרישה?

כאשר ניגשים למלאכת בחירה של קרמים לשיער, יש צורך להבין מה בדיוק אנחנו רוצות להשיג בעזרתו. האם מדובר בנטו לחות? או שבעצם אנחנו בכלל צריכות הזנה? – בשני המקרים המרקמים של הקרמים לשיער יהיו שונים. ואולי מה שאנחנו רוצות בכלל, זו הגנה בזמן עיצוב עם פן או מחליק? (במקרים האלה, קיים סיכוי גדול שאנחנו בכלל מחפשות ספריי הגנה מהחום בזמן עיצוב ולא קרם לשיער).

ומה עם לעצב את השיער? אולי בדמיון שלנו יש לנו גלים כמו של בחורה שכל היום מבלה בחוף הים עם הגלשן שלה. כפי ששמתן לב – מדובר במגוון דרישות והחשוב ביותר – מדובר במגוון דרישות שונות לחלוטין. כדאי לדעת מה אנחנו מחפשות בטרם נגיע למצב של חיפוש אחר קרם לשיער.

דְרִישָׁה

 מה סוג השיער שלנו?

אז נכון שנורא נחמד לקרוא על קרם לשיער את ההגדרה "מחליק" ולקוות שהוא יהפוך את השיער המקורזל שלנו לחלק בהינף יד (או בעצם בכמה מריחות שלו על השיער שלנו) , אבל בואו נהיה כנות – זה לא יקרה. לכן, מוטב שנשלים עם סוג השיער שיש לנו בשלב זה של החיים ונמצא מוצרים שמתאימים לו.

שיער שעבר החלקה – צריך קרם לשיער שאינו מכיל מלחים. שיער מתולתל – זקוק להמון לחות ועזרה עיצובית (כדאי לשקול גלייז לשיער במקרה זה).

 

 מה טווח המחיר שלנו?

אז נכון שניתן למצוא מגוון מוצרים שעולים לנו גג 20 שקלים – אבל ככל הנראה יהיה מדובר במוצרים שלא עושים הרבה במקרה הטוב, או מזיקים לשיער שלנו במקרה הפחות טוב. לכן, בטרם אנחנו מגיעות לחיפוש אחר קרם לשיער – בואו ונגדיר את התקציב שלנו על מנת לא להתפזר ליותר מדי כיוונים ולהתבלבל עוד יותר.

 

 חיפוש אחר מרכיבים טבעיים

מכירות את העניין שסיליקונים שנמצאים במגוון קרמים לשיער מזיקים לשיער? די בטוחים שכבר שמעתן את זה. לכן, כדאי ומומלץ לחפש פתרונות עיצוביים המבוססים על כמות גדולה של חומרים טובים, טבעיים ומזינים. אמרנו שמן ארגן? בהחלט אמרנו. אמרנו שמן האמפ? כן כן, גם את זה אמרנו.

 

 ולסיכום – הריח, האחח הריח

השיער מעטר את הראש שלנו. כן, זה נשמע מעט כמו הקדמה פיוטית לחלוטין, אבל הכוונה שלנו שהוא קרוב מאוד לאף שלנו – לכן, מוטב שהריח שלו יהיה נעים לנו.

קרם שיער

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת